Świadomość zmian klimatycznych firmy Anhor

2 czerwca 2020

Kolejna Zielona Firma EkoBiznesPolska udowadnia, że w marketingu i internecie również jest miejsce na ekologię. Sprawdźcie czym się dokładnie zajmują i jak wpływają na podnoszenie ekologicznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w Polsce.

Firma Anhor powstała w 2005 roku, początkowo jako działalność gospodarcza osoby fizycznej, ale w wyniku rozwoju w 2008 roku została przekształcona w spółkę jawną. Od samego początku  celem firmy było kompleksowe świadczenie usług internetowych oraz e-marketingowych. Firma realizuje to poprzez umożliwienie Klientom szerokiego zaistnienia ze swoją ofertą w Internecie, stałe usługi serwisowe oraz ciągłe doradztwo.

Anhor zarządza internetowym wizerunkiem firm kompleksowo – począwszy od rejestracji domen, poprzez profesjonalny hosting, stworzenie strony lub sklepu, aż do profesjonalnego e-marketingu.

Od kilku lat firma skutecznie poszerza swoją ofertę poprzez zaistnienie na rynkach: brytyjskim, niemieckim, czeskim i ukraińskim.

Została wysoko notowana w rankingach Polskich Agencji Interaktywnych przez portal branży internetowej Interaktywnie.com.

Od lat zespół stawiał na zachowania proekologiczne jak choćby elektroniczny obieg dokumentów w firmie.
Świadomość zmian klimatycznych wpłynęła w 2019 roku na decyzję zasilania komputerów i innych urządzeń firmowych energią odnawialną (instalacja fotowoltaiczna). W tym samym roku firma zdecydowała się na inwestycję w energetykę wiatrową. 

„Ochrona przyrody, ludzkie zdrowie i konieczność pozostawienia życiodajnej Planety przyszłym pokoleniom powinny determinować odpowiedzialność ekologiczną przedsiębiorstw w dzisiejszych czasach” – twierdzi Tomasz Sobecki, współwłaściciel i dyrektor spółki Anhor.